מדוע כדאי לרכוש רכב הייברידי לפני סוף שנת 2019

בזמן הקרוב, ישנה הזדמנות פז לחסוך הרבה ברכישת רכב מתקדם, היברידיי. ההזדמנות הזאת צפויה להיסגר אוטוטו, כאשר תסתיים לה השנה. מה חשוב לדעת בנושא? נתחיל בהקדמה קצרה ואז נסביר הכל על חלון ההזדמנויות.

רכב הייברידי נושא עימו תועלת עצומה במונחי חיסכון  בדלק וגם בזיהום אוויר. בגלל שהוא מצויד גם במנוע בעירה פנימי וגם במנוע חשמלי, הוא מפחית את הזיהום ועוזר לשמור על אוויר נקי יותר. מאז החלו לשווק בישראל רכבים היברידיים, נמכרו כבר אלפים על גבי אלפים של דגמים מובילים. יונדאי איוניק היברידי לדוגמא, רושמת מסירות של כ-10,000 יחידות לשנה ואף יותר מזה. אם במקרה אתם חולמים ממש עכשיו על אוטו חדש, אם אתם רוצים להתחדש עם היייבידי בשנה השנתיים הקרובות, כדאי לכם לזכור שסוף שנת 2019 מתקרב. יש לזה הרבה מאוד משמעות, בגלל שינוי מדיניות מפתיע של משרד האוצר.

עליית מחירים בגלל רשות המיסים

ענף הרכב הישראלי אהוב מאוד על פקידי האוצר ורשות המיסים. הוא אהוב כל כך לא בגלל שיושבים שם אנשים שאוהבים בלב ונפש לנהוג. הסיבה אחרת ועליה בדיוק הציבור משלם: מיסוי על רכבים חדשים בישראל נחשב לגבוה במיוחד, גם במונחים בין לאומיים. הציבור, שסופג הרבה מאוד גזרות חדשות, צפוי להיתקל בגזרה נוספת. זה בהחלט צפוי להשפיע בראש ובראשונה על מחירי הייברידיות כדוגמת יונדאי איוניק (וגם דגמים שנמצאים מאחוריה בטבלאות המכירה השנתיות).

מעוניינים שנעזור לכם בבחירת רכב? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בשלב זה, גובה הגזירות המדויק, שיעלה את מחירי ההייברידיות בישראל עדיין לא נקבע באופן מלא. אך על פי הדיווחים ולפי מה שמתגבש, עליית המחירים שצפויה להתחיל מהראשון לינואר, 2020, תהיה משמעותית. עד כמה משמעותית? בין 10% לבין 30%, עד כדי כך. והסיבה לכך לא קשורה לשיקולים מורכבים. פשוט, פקידי האוצר ואנשי רשות המיסים מחפשים דרך למלא את הבור בתקציב המדינה, לצמק במשהו את הגירעון.

חלון ההזדמנויות עומד להיסגר, אסור לפספס

לא רק כאשר בודקים את מסירות ההייברידיות ניתן לראות כי יונדאי איוניק היברידי מככבת. המסירות שלה בולטות גם בהשוואה לרכבים רגילים, מהדור היותר וותיק. אבל למרות שהציבור מאוד אוהב את הדגם הנ”ל ולמרות שחשוב לכולנו שימשיכו למכור רכבים שלא מזהמים בצורה משמעותית, יש כאן מלכוד.

הישראלים לא אוהבים להרגיש פראיירים. הם לא אוהבים שפתאום, מהיום למחר, שולחים להם יד לכיס. די ברור שהשפעת המס (למעשה ביטול הטבות מס שנתנו עדיפות לרכב לא מזהם) תהיה מורגשת. ולאור זאת, גם די ברור שעד סוף השנה, צפויות לגדול בצורה מרשימה המסירות של מכוניות חדשות מהסוג של איוניק או אחרות. ככה זה, עליות מחירים צפויות, בין אם בשל מיסים ובין אם מכל סיבה אחרת שולחת את כל מי שאוהב לחסוך, למהר ולנצל את ההזדמנות שעדיין קיימת.

לפני שהמחירים יעלו, ליסינג בהזדמנות

עוד נציין כי רכבים הייברידיים נחשבים לפופלריים מאוד לרכישה מחברות הליסינג. זוהי הדרך להגיע לרכב חדש, מתקדם ואיכותי, בתנאי מימון מיוחדים ותשלומים נוחים. בחברת ביגליס תוכלו למצוא  מלאי רחב של רכבים מסוג זה, במחירים מצוינים. אז כל עוד שנת 2019 טרם נופפה לנו לשלום, כדאי להזדרז ולרכוש עכשיו!  

מעוניינים שנעזור לכם בבחירת רכב? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
Facebook
Twitter
WhatsApp
בודק...