כל הסיבות לרכוש רכב ליסינג בביגליס

לנהוג ברכב ישן זה לא תענוג גדול. אין כמו הבטיחות, הנוחות והשיק של רכב חדש, שמגיע עם הניילונים המרשרשים. כדי לממן את הרכישה לא חייבים לשבור חסכונות או להתחנן להלוואות. הדרך הטובה ביותר היא לרכוש בליסינג. ועוד יותר טוב, לבחור ביגליס. לפני שאתם נכנסים לרכב הבא שלכם ומרגישים כמו מיליון דולר, קבלו את כל הסיבות לרכוש רכב ליסינג בביגליס.

פתאום רכב חדש הופך לזמין ונגיש

הסיבה הראשונה לרכוש רכב מליסינג, בסוכנות רכב בעלת מוניטין כ”ביגליס” כמעט ברורה מאליה. זו שיטת הרכישה והתשלום שהופכת את הרכב החדש לנגיש וזמין. במציאות שבה חשוב לנהוג בצורה שקולה מבחינה כלכלית, כך נהנים מכל העולמות. עוברים לרכב חדש, בטוח, חסכוני בשימוש ופחות מזהם. נהנים ממותגי המכוניות המובילות בלי להסתבך עם הלוואות וריביות עם אותיות קטנות.

תשלום קבוע, נוח ומשתלם

רכב ליסינג חדש הופך את החיים לקלים מאוד ונוחים, בכל חודש מחדש. התשלום הוא קבוע, בלי אותיות קטנות. סוכנות הרכב ביגליס מדגישה כי אצלם, השיטה הזאת פועלת הכי שקוף וגלוי עבור הלקוח. בהתאם לסוג הרכב שבו בוחרים, יודעים בדיוק כמה משלמים, בלי הפתעות. אם פעם לקחתם הלוואה לרכישת רכב ותמיד חששתם שמשהו יפתיע אתכם, למשל אם המדד פתאום עולה או שהריבית משתנה, כאן אתם יכולים להיות רגועים. התשלום תמיד קבוע, תמיד נוח ותמיד משתלם.

מעוניינים שנעזור לכם בבחירת רכב? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

העסקה שמאפשרת להשתדרג ברגע הנכון

בחיים, מה שהיום חדש הופך בעוד כמה שנים לישן. רכב ישן פירושו קלקולים, הוצאות תחזוקה, עניינים מרובים עם המוסך ועוד צרות. אז הגדולה של ליסינג טמונה בכך שאפשר לשים סוף לטרדות האלה. מלבד העובדה שמקבלים רכב חדש לחלוטין, כעבור מספר שנים אפשר לשדרג. בחלוף הזמן, לאחר תקופה של כמה שנים, אפשר להתקדם לרכב חדש ולהמשיך ליהנות מחוויית הנהיגה והבטיחות הכי עדכניים שיש.

היתרונות המיוחדים של ביג ליס

סוכנות הרכב ביגליס שוקדת כל העת להציע לא רק את מיטב הדגמים אלא גם יתרונות חשובים נוספים. למשל עסקה ללא מקדמה! בעוד שברוב המוחלט של חברות הליסינג ידרשו מכם לצד התשלום החודשי גם מקדמה די משמעותית, פה יש בשורה אחרת. אפשר לבחור את הדגם הרצוי, מתוך המבחר הגדול, ליהנות מתשלום חודשי קבוע וללא הפתעות ובלי לשלם אפילו שקל אחד על החשבון. בלי שום מקדמה.

כמו כן, לצד תשלום חודשי קבוע שידוע לכם בדיוק, מההתחלה, אפשר לקבל תנאי מימון מצוינים, בגובה של 100 אחוזים! אתם לא צריכים להביא אפילו שקל אחד מהבית. פשוט בוחרים, מקבלים תנאים מצוינים בשקיפות מלאה וכבר הרכב החדש שלכם מגיע אתכם, עד הבית. וכל זאת, לצד שירות אדיב, אנשי מקצוע מביני עניין והוגנות בכל עסקה. 

כשיש כל כך הרבה סיבות וכבר מתחשק להתחדש, פשוט השאירו פרטים בטופס שמתחת למאמר. נחזור אליכם בהקדם.

מעוניינים שנעזור לכם בבחירת רכב? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
Facebook
Twitter
WhatsApp
בודק...