יונדאי i10 או קיה פיקנטו – איזה רכב מיני כדאי יותר לקנות?

אין ספק, מכוניות מיני כיום נפוצות ביותר על הכבישים. מדוע? היות ומדובר בסוג מכוניות מאוד חסכוניות וזריזות, קטנות ומותאמות גם לעיר וגם לנסיעה בינעירונית, אנשים רבים מעדיפים לנהוג בהן. אז מה לרכוש, יונדאי i10 או קיה פיקנטו החדשה? בואו נדבר על מכוניות קטנטנות, אך זריזות ונוחות.

אז באיזו מכונית תעדיפו לנהוג, יונדאי i10 החדשה או קאיה פיקנטו? אין ספק כי מדובר בבחירה לא קלה, היות ושתי החברות האלו מציגות בפנינו מכוניות מיני לוהטות, חסכוניות וגם נוחות. כיום, יותר ויותר אנשים נוהגים במכוניות מיני, היות ומדובר באפשרות רכישה מעולה, המקנה לכם את היכולת להתנייד זריז, חסכוני ונוח. אז במה נבחר, יונדאי או קיה? כל המידע לפניכם.

יונדאי i10 או קיה פיקנטו


מכוניות מיני שלא ניתן להתעלם מהן

קיה (קאיה) פיקנטו החדשה נפוצה מאוד על הכבישים, ולא בכדי. למעשה, אם מדברים למשל על צריכת דלק ממוצעת, כדאי לדעת שקיה פיקנטו נחשבת מאוד חסכונית. בנסיעה בינעירונית למשל, תוכלו להגיע עד כ-19 ק”מ לליטר דלק (לעיתים גם יותר, לעיתים פחות, תלוי באופי נהיגתכם).

יונדאי i10 חסכונית מאוד גם כן, ואין ספק שהיא לא פחות נוחה מהקיה. כשמדברים על נסיעות בינעירוניות, חשוב מאוד לציין גם את הנושא של נוחות הנסיעה, עיצוב תא הפנים של הרכב ועוד. מכוניות מיני מציעות לנו ליהנות מאבזור וגימור מעולים, כולל חלקי פלסטיקה עמידים מאוד לתנאי מזג האוויר הישראלי והשמש הקופחת. מה היום? האיכויות של חומרי הגלם גבוהות הרבה יותר, הצבעים של מכוניות פחות דוהים וכדומה. 

גימור ורמת אבזור של מכוניות מיני

אם בעבר חלקי הפלסטיק השונים ברכב היו נוטים להיסדק ולהתבקע כתוצאה מחשיפה מוגברת לשמש חמה, הרי שכיום המצב הוא שונה לחלוטין. כיום, גם קיה וגם יונדאי הינן חברות המייצרות רכבים באיכויות גבוהות ביותר, ואין ספק ששוק הרכבים המשומשים מכיר בכך. מה ז”א? מאוד פשוט, כשאתם רוכשים רכב 0 ק”מ או רכב משומש, בשלב מסוים תצטרכו למכרו או להחליפו בטרייד-אין.

כשאתם רוכשים רכבים כמו קיה או יונדאי, אתם מבטיחים לעצמכם מכירה עתידית קלה וכדאית. מחיר מחירון של קיה ויונדאי נשמר הרבה יותר טוב ממחירונם של רכבים מסוגים אחרים. כשתשימו שלט למכירה על חלון הרכב, אתם מיד תרגישו כי מדובר בסוגי רכבים אשר נמכרים בקלות ובמהירות (כמובן, תלוי במצב של הרכב שעומד למכירה באותו הרגע).

מתלבטים בין יונדאי PRIME לבין פיקנטו?

מתלבטים בין יונדאי i10 PRIME החדשה, לבין פיקנטו? כדאי לקחת בחשבון את נושא האחריות גם. מעבר לאחריות, מומלץ תמיד לחשוב מראש על עלויות החלפים השונים. בואו נדבר על שני הנושאים האלו. באופן כללי, על רכבי 0 ק”מ ורכבים חדשים אחרים, תהיינה אחריות יצרן, הכוללת גם את התיקונים השונים, שעשויים לצוץ במהלך האחריות.

גם יונדאי PRIME החדשה כוללת אחריות כמובן, וכך גם פיקנטו החדשה. בהקשר של עלויות חלפים ותיקונים, חשוב לדעת מספר דברים. מחיר מחירון של רכב זה דבר אחד, ולפעמים העלויות של החלקים השונים הם דבר אחר לגמרי. למה אנו מתכוונים? מאוד פשוט, ישנם רכבים שאמנם מחיר המחירון שלהם יהיה נמוך, אך החלפים של אותם רכבים עשויים להיות מאוד יקרים ואפילו נדירים לאיתור.

רכבי מיני עם אחריות יצרן

כשאתם רוכשים רכב עם אחריות יצרן, בשנים הראשונות (שנה עד שלוש של אחריות יצרן, תלוי ברכב) אתם לחלוטין פטורים מלהתעסק בכל הדברים האלו. קיה ישראל מספקת ללקוחותיה אחריות מלאה וכך גם חברת יונדאי.

אז דיברנו על צריכת דלק של קיה ויונדאי, עברנו על נושא הנוחות וגם ציינו את עניין החלפים. מה עוד? בואו נדבר על קהל היעד של קיה ויונדאי, וכיצד זה מתקשר למכירה של הרכב בעתיד. בעוד שרכבים מסוימים מאופיינים כרכבים המותאמים לקהלי יעד ספציפיים, PRIME ופיקנטו החדשה, שתיהן אהובות על ידי קהלי יעד מאוד מגוונים. מה זה אומר? במילים פשוטות, כשתרצו למכור את הרכב בעתיד, לא תצטרכו להמתין זמן ארוך עד בואו של הקונה של הרכב. ברכבי קיה ויונדאי נוהגים אנשים מבוגרים, צעירים, נשים וגברים. בין אם תחליטו לרכוש יונדאי i10 PRIME או קיה פיקנטו, אנחנו מאחלים לכם נהיגה זהירה וחסכונית, נוחה ונעימה. סעו בזהירות.

Facebook
Twitter
WhatsApp
בודק...