ניסן סנטרה לעומת טויוטה קורולה היברידית

עם עיצוב חד, קרבי ובהחלט מרשים, ניסאן סנטרה מגיעה להציג את עצמה בפנינו בשנת 2020. בצמוד אליה, טויוטה קורולה היברידית לא שוכחת להמם אותנו בעיצוב שלה, גם היא. אז באיזו מכונית נבחר? כל המידע לפניכם!

הרכבים בימינו בהחלט מרשימים ואין ספק, שקשה להפתיע. איכשהו, חברות טויוטה וגם ניסאן הצליחו לעשות את זה, הצליחו להרשים אותנו ולהפתיע. ניסאן סנטרה החדשה מפליאה ביופייה, וככה גם טויוטה קורולה היברידית החדשה. מדובר בשתי חברות המייצרות רכבים לפלח שוק זהה, פלח השוק המשפחתי, שמעוניין ליהנות מרמות גימור גבוהות, מאמינות שנמשכת שנים ארוכות ועוד. מעבר לאמינות מצוינת, מחיר מחירון של טויוטה ושל ניסאן גם הוא נשמר גבוה לאורך שנים. כשתחליטו לתלות לשם למכירה על הרכב שלכם, רוב הסיכויים שהוא ייחטף (בהנחה שנתוניו טובים, כמובן). אז טויוטה או ניסאן? במה לבחור? בואו נרחיב על שתי המצוינות.

טויוטה היברידית לעומת ניסאן סנטרה 1.8

טויוטה קורולה היברידית מגיעה עם נפח מנוע של 1.8 ליטר, וכך גם ניסאן סנטרה החדשה. בשתי המכוניות תוכלו ליהנות מחמישה מושבים נוחים מאוד (5 מקומות ישיבה), 4 דלתות (רכבי סדאן), 7 כריות אוויר ורמת בטיחות גבוהה מאוד. היות ומדובר ברכבים בעלי נפח מנוע מרשים למדיי, הביצועים של הטויוטה והניסאן מרשימים ומספקים עבור הקטגוריה הזו של רכבים משפחתיים.

יחד עם ביצועי מנוע טובים ורמת בטיחות גבוהה, טויוטה היברידית וגם ניסאן, שתיהן מגיעות עם מערכות מולטימדיה משוכללות. מערכות המולטימדיה, גם הן, נועדו להגביר את הבטיחות בנסיעה. באמצעות מכשור טכנולוגי אשר מקל על הנהג, ניתן למזער תאונות. ככל שתתעסקו פחות עם טלפונים ושאר מכשירים חיצוניים, כך תוכלו להיות מרוכזים יותר בנהיגה. השליטה במערכות המולטימדיה היא קלה ונגישה ביותר.

צריכת דלק של ניסאן סנטרה וטויוטה היברידית 

אוקי, כאן מגיע הפאנץ’ ליין הגדול. אם אתם מטיילים הרבה, או מבצעים הרבה נסיעות עסקים ונסיעות אחרות, הבחירה הכדאית עבורכם היא, כנראה, טויוטה קורולה היברידית חדשה 2020. בעוד שרכבי ניסאן סנטרה יצרכו ליטר דלק כל 10 ק”מ בממוצע, טויוטה היברידית 2020 תצרוך ליטר דלק כל 29 ק”מ בממוצע(!).

אין ספק, ההבדל הוא גדול מאוד. רכבים היברידיים צורכים פחות דלק באופן משמעותי, וזו אחת הסיבות להיותם כה נפוצים בימינו. בימים בהם אנשים משתמשים ברכבים לצרכי עבודה רבים, אין ספק שהרכבים ההיברידים מספקים מענה פשוט מצוין.

טויוטה קורולה היברידית - פנים

אמינות של רכבי ניסאן לעומת טויוטה

בין אם אתם בוחרים לרכוש רכב ניסאן או טויוטה, אתם נהנים מאמינות שרק רכבים אלו מסוגלים לספק לנו. גם חברת טויוטה וגם חברת ניסאן, שתיהן קונצרנים המייצרים מכוניות אמינות מאוד, שחלקי החילוף שלהן בדרך כלל לא יהיו יקרים.

כשאתם רוכשים רכב חדש, אמנם אין צורך להתעסק במחירים של חלקי חילוף (כי הרכב תחת אחריות), אך בכל זאת מומלץ לדעת ולהיות מעודכנים. מדוע? למשל, אם תחליטו להחזיק את הרכב למשך שנים ארוכות קדימה, אתם תצטרכו לבצע טיפולים שוטפים ומה לעשות, לפעמים גם תיקונים.

האם כדאי לרכוש רכב בעזרת תנאי מימון טובים?

רכישת רכב 0 ק”מ, רכב חדש או משומש, תצריך מאיתנו תמיד השקעה כספית כלשהי. בעוד שחלקנו לא יזדקקו לתנאי מימון טובים לרכישת רכבים, חלקנו האחר יעדיף להסתייע בדרכי מימון מלא. רכבים חדשים, מהקטגוריות המשפחתיות, מגיעים לסכומים של כ-120,000 ₪ ויותר. ברור כי לא לכל הנהגים יש את הסכום הנזיל בחשבון הבנק עבור רכישת רכב חדש, וכך בעצם נוצרו תנאי המימון השונים. במילים פשוטות, פריסת תשלומים נוחה על רכבים חדשים. בעלות ממוצעת של 1,000 – 1,600 ₪ בחודש, תוכלו גם אתם לנהוג בטויוטה היברידית חדשה או בניסאן סנטרה. חשוב לציין, ההחזר החודשי עשוי להשתנות ומשתנה מעסקה לעסקה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
בודק...