סוזוקי בלנו VS סוזוקי סוויפט

במה נבחר, סוזוקי סוויפט החדשה או סוזוקי בלנו? דגמי סוזוקי לא מפסיקים להפתיע, ואנחנו כאן בכדי לדסקס בכל היתרונות שברכישת מכוניות אלו. אז במה ננהג? בואו נדבר על מחיר מחירון ששומר על ערכו, על אמינות, חיסכון בדלק ועוד.

כבר שנים ארוכות, שקונצרן סוזוקי מציג בפנינו דגמי רכבים אמינים מאוד, חסכוניים ומתאימים לכלל הצרכים השונים של נהגים. מעבר לכך שהחברה מייצרת ג’יפונים פשוט מעולים, היא גם מציגה בפנינו כיום את סוזוקי סוויפט החדשה וגם את סוזוקי בלנו החדשה. בואו נדבר עליהן, מכוניות סוזוקי האגדיות שלאחרונה גם זכו לעיצוב חדש ומתוח יותר.

סוזוקי בלנו VS סוזוקי סוויפט

מדוע לרכוש דווקא סוזוקי?

סוזוקי סוויפט קיימת בכבישינו כבר שנים, ואין ספק כי מדובר באחד הדגמים המובילים של החברה. כיום, סוזוקי סוויפט החדשה כבר נראית אחרת לגמרי, עד כדי קושי למצוא דמיון בינה לבין הדגמים הישנים של הסוויפט. זה מתחיל בג’אנטים מרשימים וגדולים (16 אינץ’), ממשיך בעיצוב יפהפה ומוקפד, תא נוסעים מאוד נעים בעל שעון מכוונים גדול ועגול ועוד.

הדגמים של סוזוקי סוויפט החדשים מגיעים עם מערכות מולטימדיה משוכללות, הכוללות גם WAZE, אפשרות גלישה באינטרנט וכדומה. יחד עם זאת שמדובר במכונית נפלאה לצרכים עירוניים ובינעירוניים גם יחד, לעיתים אנשים זקוקים ליותר מרחב פנים. בנקודה זו, סוזוקי בלנו נכנסת לתמונה. בין אם אתם בוחרים לרכוש סוזוקי בלנו החדשה או סוויפט, אתם נהנים מתא נוסעים חדיש ומתקדם בעיצובו, מאיכות חומרי גלם גבוהה ומחיר מחירון שמחזיק את ערכו למשך שנים. מה ז”א?

מחיר מחירון כחלק מסל השיקולים | סוזוקי מחירון

כשמדסקסים בענייני מכוניות, נהוג תמיד לדבר על מחיר מחירון של רכב כזה או אחר, על האופן בו המחירון נשמר לאורך השנים וכיוצא בזה. סוזוקי למשל, היא חברה המייצרת רכבים ששומרים על מחירון גבוה למשך השנים. אמרו לכם שלרכב סוזוקי מחירון גבוה? צדקו.

אם ניקח כדוגמה את סוזוקי ג’ימני או אפילו את סוזוקי סמוראי האגדית והמיתולוגית, הרי שמדובר בדגמים שמחירונם גבוה מאוד ביחס לשנים שלהם. במילים פשוטות, ג’יפון של חברת סוזוקי עשוי להגיע למחיר של עשרות אלפי שקלים, גם אם הוא מודל 1989. כן, כן. ממש ככה. אם תפתחו את אתר האינטרנט של מכירת רכבים משומשים, תיווכחו כי סוזוקי סמוראי, מודל 1989, עשויה להגיע לסכום של כ-30,000 ₪ וגם יותר (תלוי בסוגי שיפורי השטח שבעל הרכב התקין ברכב).

מכונית סופר מיני או משפחתית? אולי ג’יפון סוזוקי?

בעוד שחלקנו יעדיף את מכוניות ההוט-טאצ’ או את מכוניות המיני, חלקנו האחר יאהב לנהוג במכוניות סופר מיני או במשפחתיות ובג’יפים. סוזוקי היא קונצרן, שלמעשה ידוע ביכולתו לייצר מכוניות שעונות על צרכים רבים, כמעט על כולם.

אמנם סוזוקי סוויפט החדשה היא אינה רכב ספורטיבי טהור, אך אין ספק שעם מנוע 1.2 ליטר ו-90 כ”ס, שמורכב על שלדה די קלה, הסוויפט הופכת לרכב זריז. סוויפט היא סופר מיני קטנה, לעומת סוזוקי בלנו, שהיא סופר מיני גדולה (יש היגדירו אותה כמשפחתית קטנה אפילו). שני הדגמים האלו של סוזוקי מגיעים עם מנוע זהה, כאשר המשקל הכללי של מרכב-רכבים אלו, הוא פחות מטון. מה זה אומר? במילים פשוטות, 90 כ”ס עושים כאן את העבודה לא רע בכלל.

סוויפט יותר חסכונית מסוזוקי בלנו?

כשמדברים על צריכת דלק ברכב, חשוב תמיד לדבר גם על אופי הנהיגה של הנהג. אם אתם נוטים להיות עם רגל כבדה על דוושת הגז, כמובן שהרכב יצרוך יותר דלק.

באופן כללי, צריכת דלק של סוזוקי סוויפט מאוד דומה לצריכת הדלק של סוזוקי בלנו. אמנם הבלנו גדולה יותר מהסוויפט (לא בהרבה), אך שתיהן מאופיינות בצריכת דלק יחסית נמוכה. בנסיעה משולבת, ניתן להגיע לצריכת דלק ממוצעת של ליטר ל-16 ק”מ (ולפעמים גם יותר).

Facebook
Twitter
WhatsApp
בודק...