מסלול אמריקה – השיטה האמריקאית לרכישת רכב, עכשיו בישראל!

ארצות הברית, ארץ המזון המהיר, האן בי אי והפוטבול, הדולרים וגורדי השחקים, תרמה יותר מכל מקום אחר להתפתחות התחבורה הפרטית, לרכב פרטי איכותי הזמין לכל. בארץ, אמנם מכירת הרכבים האמריקאים איננה מרובה ביותר, אבל בכל זאת יש לנו המון מה ללמוד מארצו של הדוד סם. אם אתם רוצים סוף כל סוף להתחדש עם רכב חדיש, אתם חייבים להכיר את מסלול אמריקה. כאן תוכלו להכיר את השיטה החדשה, שתעזור לכם להגשים חלום לנהוג ברכב חדש.

מסלול אמריקה, חדש בארץ וותיק בארה”ב

מיד נסביר בפירוט מהו בדיוק מסלול אמריקה, שהביאה ארצה סוכנות הרכב ביגליס. אך לפני כן, נבקש להדגיש בקצרה שבארץ אמנם השיטה חדשה אבל בארצות הברית, בהחלט לא. נזכור כי השגשוג בכלכלה האמריקאית הלך לאורך עשרות שנים יד ביד עם תעשיית המכוניות הכי גדולה בעולם. בימי הזוהר, האמריקאים היו נוהגים ברכבים הכי גדולים, בסטייל הכי גדול. ואין זה פלא שהם היו הראשונים, לפני עשרות שנים, לפתח מסלולי תשלום מיוחדים, שיתמכו בתעשיית הענק שלהם. 

גם על התשלום הלקוח הוא זה שמחליט!

האמריקאים שיכללו את הרעיון שאומר שהלקוח הוא המלך (או, בלי ציניות, הלקוח תמיד צודק). באו האמריקאים, מובילי ענף הרכב ואמרו כך: הלקוחות שלנו הם אלה שמחליטים, לפי טעמם, איזה מותג רכב לקנות. אם כך, למה בעצם לא להניח להם להחליט ולקבוע גם כמה לשלם? אז כמובן שלא הלקוח קובע בדיוק את מחיר הרכב החדש אבל הוא בהחלט זה שמחליט כמה הוא יכול ורוצה לשלם בחודש. כלומר, קניית רכב במסלול אמריקה, ממש כמו באמריקה. קונים רכב בתשלומים ומי שיודע הכי טוב כמה הוא יכול ורוצה לשלם בחודש זה הלקוח. ואת הבשורה הזאת מביאים ביגליס עכשיו, גם לישראל.

מעוניינים שנעזור לכם בבחירת רכב? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

איך זה עובד? לפי סוג הרכב והמחיר

בגלל שבארץ השיטה הזאת עדיין לא מוכרת, נסביר קצת יותר לעומק איך עובדת שיטת התשלומים הזאת. הלקוח, שבוחר כמה לשלם, לא מחליט מדי חודש מה גובה התשלום. עם סגירת העסקה של רכישת רכב במסלול אמריקה מסכמים המוכר והקונה על תשלום חודשי קבוע. את התשלום הזה נהוג לקבוע בהתאם לשוויו של הרכב. הרי יש הבדל בין רכבים שונים שיכול להגיע לעשרות ואפילו למאות אלפי שקלים (בחו”ל, כמובן בדולרים). לשם הדוגמא, כלקוח, אם הרכב שאתה (או את) משתוקק לקנות עולה 100 אלף שקל, אתה משלם 1000 שקל לחודש. המחיר קבוע, לא משתנה ולא מושפע משום דבר (לא מעליית בריבית, לא משינויים במחירי הרכבים). פשוט לזכור, מחיר קבוע עד שאתה מסיים לשלם את המחיר המוסכם. תשלום קבוע לכל התקופה, כשהלקוח קובע את אורך התקופה בהתאם לשווי הרכב.  

עסקה נגמרה? אפשר לפתוח עסקה חדשה!

במסלול בסגנון אמריקה, כפי שאפשר לראות, מחלקים את עלות הרכב לאורך תקופה ממושכת כך שקל לעמוד בתשלום. והמסלול הזה פופולרי כל כך מפני שבדיוק לאחר שמסיימים לשלם וכבר הרכב התיישן, אפשר ללא קושי לפתוח עסקה חדשה. הרעיון הזה חשוב, יעיל ומועיל. הוא מאפשר לציבור להמשיך לנהוג ברכבים חדשים, בטוחים, פחות מזהמים ויותר נעימים ונוחים לנהיגה. הוא לא מעמיס על הכיס. בארצות הברית זה ברור: אני, הלקוח, יכול להחליף את הרכב מתי שאני רוצה, אחרי שהתשלומים הסתיימו. הכל בעצם מתחיל מחדש בהתאם לשווי הרכב החדש שמוצא חן בעינכם.

ביגליס, סוכנות רכב שפועלת מחוץ לקופסה מחזיקה מלאי רחב של רכבים דנדשים, נוצצים ובמחירים נהדרים. בדקו בעצמכם, פשוט עברו כעת לקטלוג מסלול אמריקה.

מעוניינים שנעזור לכם בבחירת רכב? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
Facebook
Twitter
WhatsApp
בודק...