מתבלטים בין לוי יצחק ליד 2? בביג ליס גורמים לכם לחשוב שוב

בשנים האחרונות, ישנה תחרות גוברת בשוק הרכבים בכלל ובתחום רכבי יד שנייה משומשים בפרט, לאור התדירות הגבוהה שבה אנשים בציבור מחליפים את רכביהם לאחר רכישתם. מצב זה גורם לאי וודאות רבה לגבי המחירים הריאליים של מכוניות יד שנייה בשוק ולבלבול גדול בקרב הצרכנים המעוניינים לבצע את עסקת המכר או הרכישה באופן עצמאי. אחת הדרכים הנפוצות כיום, הבאה לעשות סדר במחירי הרכבים הגבוהים, היא להשתמש במחירוני רכב. שני מחירוני הרכב הבולטים הם של לוי יצחק ויד 2 והם נועדו להציג לכל האוכלוסייה את המחירים הריאליים של הרכב בשוק.

עם זאת, בפועל אנו רואים פעמים רבות רכבים משומשים נמכרים במחירים נמוכים ושונים לגמרי מהמחיר הנקוב במחירוני הרכב, לאור ההיצע והביקוש הגבוהים בשוק הרכבים המקומי, שאינם משתקפים במחירונים אלה.

לכן, הדרך הטובה, היעילה והמשתלמת ביותר כיום לקנות רכבי יד שנייה היא לעשות טרייד אין דרך סוכנות הרכבים המובילה בישראל – ביג ליס, וליהנות ממגוון מסלולים, תוכניות מימון אטרקטיביות, אחריות וביטוח וכן היכולת לבחור מבין היצע רב של כל הדגמים הכי פופולריים ומומלצים בשוק.

רכב ישן מול רכב חדש

מחירוני רכב – כללי

מחירוני הרכב מתמחרים את דגמי הרכבים המשומשים בשוק, באמצעות ריכוז ושקלול של נתונים סטטיסטיים שונים, כגון שנת הייצור, מספר הקילומטרים, עבר תאונתי, האם הרכב בבעלות פרטית, מהשכרה או מחברת ליסינג וכדומה. כאשר עורכים שקלול סופי של מגוון הנתונים, מתקבל מחיר מסוים שמעניק לצדדים בעסקה (המוכר או הקונה) וודאות לגבי שווי הרכב בשוק.

הצורך במחירוני רכב התעורר מאחר שמדובר בעסקאות בין אנשים פרטיים בסכומי כסף גבוהים, כך שהם מסייעים להם לתמחר את שווי הדגם שבו מדובר בצורה נכונה וראויה יותר, לפי מחירים מוסכמים. בנוסף, הגופים הפיננסיים וחברות הביטוח המעניקים לצרכנים הלוואות ופוליסות ביטוח מתבססות על הנתונים המופיעים במחירוני הרכב כמחיר רשמי ואמין בעת שהן קובעות את תנאי ההלוואה והפוליסה לכל אדם.

מחירון הרכב של יצחק לוי נבנה לפי הערכות של בעלי מקצוע מומחים בענף שמאות הרכב, אשר גיבשו פרמטרים ושיטה ספציפית לתמחור הרכבים המשומשים. במסגרת הנוסחה, מובאים לצד נתוני הרכב השונים, פרמטרים כגון סקר שוק שנערך בציבור לגבי הדגם הספציפי, מודעות המתפרסמות בעיתונים על ידי סוחרי רכב, מחירים הנקובים במודעות ציבוריות ועוד. חברות הביטוח השונות רואות במחירון של יצחק לוי כבסיס לפיצוי הכספי שניתן ללקוחות בעת מקרים של גניבת רכב, אובדן וכדומה.

מנגד, המחירון של יד 2 נבנה על סמך נתונים סטטיסטיים שנאספו מסך עסקאות המכר של הרכבים שנעשו באתר האינטרנט. למרות שישנה בעייתיות מסוימת לגבי אמינות המחירים אותם ממלאים המוכרים, נעשה שימוש רב במחירון יד 2 לאור הנגישות ונוחות התפעול בקרב המשתמשים.

חשוב לציין, שלמרות ההסתמכות שקיימת בשוק במחירוני הרכב, הם משמשים כהמלצה ואינם מחייבים בצורה חד משמעית, כך שכל צרכן יכול לבחור אם ועל איזה מחירון להסתמך.

אז מה עדיף?

לאור השימוש הגובר שנעשה כיום בעסקאות טרייד אין לרכבים ותנאי המימון הנוחים שמציעות סוכנויות הרכבים וחברות הליסינג, ישנו היצע רב של רכבים אשר מגביר את התחרותיות ומוריד את המחירים של רכבי יד שנייה מתחת לסכומים הנקובים במחירוני הרכב השונים. לכן, מחירוני הרכב של לוי יצחק ויד 2 אינם מצליחים להראות לציבור הצרכנים את המצב העדכני בשוק.

במקביל, הולכות ופוחתות העסקאות הפרטיות ברכבי יד שנייה, לאור התנאים המעולים, מבחר הדגמים, אפשרויות המימון, פוליסת הביטוח, האחריות, החיסכון בזמן ובטרחה וכן השירות האישי האיכותי שמעניקות סוכנויות הרכב לקהל הרחב במסגרת עסקאות הטרייד אין. לכן, כיום כמחצית מעסקאות רכבי יד שנייה מבוצעות בצורה מוסדית דרך סוכנויות הרכב וחברות הליסינג וההשכרה השונות.

סוכנות הרכבים הפופולרית ביג ליס מתמחה בעסקאות טרייד אין ומאפשרת ללקוחותיה להחליף רכבים ישנים לדגמים חדשים, בתוכניות מימון אטרקטיביות ומסלולים משתלמים ביותר. בנוסף, בביג ליס אתם יכולים לבחור מבין המלאי הנרחב, את מסלול המימון שנוח לכם, דגם הרכב המועדף שמתאים לצרכים שלכם וליהנות מתנאים כספיים נוחים, ברורים ומשתלמים בקניית רכבים חדשים ולא רכבים מיד שנייה. כל זאת, תוך קבלת שירות מקצועי, אישי ואדיב ובלי לבזבז זמן יקר ואנרגיה.

מעוניינים שנעזור לכם בבחירת רכב? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
Facebook
Twitter
WhatsApp
בודק...