כל מה שאתם צריכים לדעת על רכב 0 קילומטר ולא סיפרו לכם

שוק הרכבים המקומי מאופיין בהיותו תחרותי ומשתנה בקצב מהיר, לפי מגמות בעולם, היטלי המיסים בענף והצרכים המשתנים של הקונים העתידיים. בישראל, לאור המיסוי הגבוה שהמוטל על הצרכנים בעת קניית רכב חדש, מעטים האנשים באוכלוסייה שיכולים לקנות רכב חדש מהיבואן.

לפיכך, בשנים האחרונות אנשים רבים בישראל בוחרים לרכוש רכבים 0 קילומטר חדשים מחברות ליסינג וסוכנויות רכבים. זאת, לאור היתרונות שיש בעסקה זו עבור ציבור הצרכנים, בהם קניית רכב חדש במחיר נמוך ביחס למחירון ובתנאים אטרקטיביים, ניצול תקופת האחריות, פטור של 3 שנים מעריכת טסט לרכב. 

מהי עסקת רכב 0 קילומטר?

הגישה הכללית מאחורי האפשרות של מכירת רכבי 0 קילומטר בענף הרכבים בישראל, היא שלאור המחירים היקרים הכרוכים בקנייה של רכבי יד ראשונה חדשים לגמרי, בפרט בשל אחוז המיסים הגבוה המוטל על היבואנים ועל הקונים, ניתן למכור רכבים חדשים לחלוטין שלא נסעו בהם כלל (0 קילומטר), במחירים זולים משמעותית, שכן הם מוגדרים באופן רשמי כרכבי יד שנייה.

בפועל, מדובר במצב לפיו סוכנויות הרכב וחברות הליסינג קונות רכבים חדשים לחלוטין מהיבואנים ומוכרות אותם במחירים נמוכים מאוד לצרכנים, תוך הוספת יד ברישיון הרכב. חשוב להדגיש, כי הצרכנים מקבלים רכב חדש עם 0 קילומטר שלא נעשה בו כל שימוש וזוכים ליהנות ממחיר שוק נמוך של רכב יד שנייה, רק בשל העברת הבעלות ברישיון.

זוהי עסקה אטרקטיבית ביותר לכל הצדדים המעורבים – סוכנויות הרכב וחברות הליסינג מקבלות הנחות משמעותיות, מרחיבות את הפעילות השוטפת לאפיקים נוספים וכתוצאה מכך גם את היקף ההכנסות. אוכלוסיית הקונים הפרטיים יכולים להרשות לעצמם לקנות רכב חדש במחירים ובתנאים משתלמים כלכלית, כאשר מדובר על חיסכון משמעותי בסך עשרות אלפי שקלים חדשים. לפיכך, עסקאות של רכבים 0 קילומטר הן פופולריות מאוד ומהוות כ-10 עד 15 אחוזים מסך המכירות של רכבים חדשים בשוק.

איך עובדת השיטה בפועל?

בכל חודש רוכשות סוכנויות הרכבים וחברות הליסינג מיבואני הרכב כמות גדולה של רכבים למלאי, במחירים סיטונאיים משתלמים. את צי הרכבים שלא מיועד לשימוש שוטף, הן יכולות למכור כרכבים חדשים עם 0 קילומטר ולהשתמש בהנחות שקיבלו מהיבואן כדי להעניק לצרכנים מחירים זולים, בתמורה להוספת יד ברישיון הרכב. עם זאת, למרות שאתם רשומים ברכב החדש כיד שלישית, ההנחה הכספית שאתם מקבלים בעת הקנייה, גבוהה מירידת שווי המחירון של הרכב בשל הוספת יד ברישיון. בנוסף, הפערים המשמעותיים בגין ירידת הערך של הרכב נכונים רק למכירתו בשנתיים הראשונות, כאשר לאחר מכן אין משמעות כספית במכירה בין יד ראשונה, שנייה ועוד.

למה חשוב לשים לב?

במצבים רבים רכבים 0 קילומטר מאוחסנים זמן רב אצל היבואנים ו/או סוכנויות הרכב וחברות הליסינג לפני שאתם מקבלים אותם. לכן, חשוב לבדוק את התקינות והאיכות של הרכב ולראות איזה תאריך עלייה לכביש רשום ברישיון הרכב, שכן יש לכך השלכה ישירה על תקופת האחריות על הרכב.

בנוסף, שימו לב באיזו רמת גימור של הרכב מדובר ותשוו את המחיר הספציפי לעומת המחירים בשוק יד שנייה. ברוב המקרים, רכבי 0 קילומטר נמכרים ברמת גימור בסיסית וישנם פערים גדולים במחיר הכספי בין הרמות השונות.

ממי כדאי לקנות?

רכישה של מכוניות 0 קילומטר הינה עסקה שחשוב לעשות בצורה נבונה, מסודרת ובטוחה דרך סוכנות רכבים מקצועית, אמינה ומנוסה כמו ביג ליס. שכן, אתם מקבלים מחיר ותנאים אטרקטיביים וכן שירות אישי ועזרה בבחירת רכב 0 קילומטר המתאים ביותר לצרכים שלכם.

לסוכנות הרכבים הוותיקה והפופולרית בישראל ביג ליס, יש סניף בירושלים ושני סניפים בבני ברק (פרטי ועסקי) והיא נהנית משם ומוניטין חיוביים. בביג ליס תוכלו למצוא בכל עת מגוון רחב של רכבים 0 קילומטר, ביניהם קיה נירו 0 ק”מ המתאימים לכל חלקי האוכלוסייה ולמגוון צרכים. בצורה זו, אתם זוכים לקבל רכב חדש לגמרי ללא המתנה ארוכה, במחיר נמוך משמעותית מהמחירון שלו בשוק, במימון מלא ותנאים מעולים, תוך קבלת שירות אישי, אדיב ומסור.

מעוניינים שנעזור לכם בבחירת רכב? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
Facebook
Twitter
WhatsApp
בודק...